FAQ nl

Leveringen en bestellingen

Wat zijn de levertijden?


Levertijden variëren afhankelijk van de bestemming en de gekozen transportaanbieder. Helaas zijn we afhankelijk van onze partners. We doen echter ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden, over het algemeen binnen drie dagen na bevestiging van je bestelling..

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren sterk afhankelijk van de bestelling en de leveringsbestemming. Voor landen die grenzen aan België bieden we gratis levering, die je automatisch kunt kiezen bij het bevestigen van je bestelling, boven een bepaald bedrag. Voor de rest berekent de site automatisch de leveringskosten op basis van het gewicht van de bestelling en de gekozen dienstverlener. Aarzel dus niet om de verschillende aangeboden oplossingen uit te proberen – soms is het beter om een pakket thuis te laten bezorgen dan een leveringspunt te kiezen.

Leveren jullie internationaal?

We leveren inderdaad internationaal. In feite is dit het bestaansrecht van BELices. We beperken onszelf niet in de bestemmingen die we aanbieden, maar helaas kan het erg duur zijn om kleine hoeveelheden over lange afstanden te leveren. Bovendien kunnen we door de douanewetgeving in sommige landen niet al onze producten wereldwijd leveren.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling wordt afgesloten, sturen we je een persoonlijke trackinglink waarmee je je pakket tijdens de hele bezorgprocedure kunt volgen. De nauwkeurigheid van Track & Trace hangt echter af van de serviceprovider en is niet altijd even duidelijk. Als je twijfelt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor opheldering.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?

Klanttevredenheid is een van onze topprioriteiten. Daarom nodigen we je uit om, wanneer een pakket beschadigd is, zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en ons een foto van de schade te sturen. We zullen dan een regeling treffen, of het nu gaat om een nieuw pakket op onze kosten, een kortingsvoucher op een volgende bestelling of een eenvoudige terugbetaling van de beschadigde producten.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren totdat deze is verzonden. Zodra het pakket is verzonden, kunnen we het niet meer ophalen en de bestelling annuleren.

Producten

Zijn de producten vers?

De producten die we aanbieden zijn geselecteerd met de langst mogelijke houdbaarheidsdatum in gedachten. Het is voor ons echter onmogelijk om in dit stadium de koudeketen te garanderen. Daarom leveren we, behalve kazen, geen verse producten.

Waar komen de producten vandaan?

Bij Belices vervaardigen we geen producten. De merken van de producten staan op de site en zijn verantwoordelijk voor hun samenstelling. We zoeken gewoon producten die buiten België niet verkrijgbaar zijn en sturen ze naar je op.

Zijn de producten biologisch gecertificeerd?

Sommige van onze producten zijn biologisch gecertificeerd. In dit geval staat het duidelijk vermeld op de productpagina. In andere gevallen wordt er geen label vermeld.
Als er ORGANIC op het product staat, is dit het label dat door de leverancier is aangekondigd. Belices heeft geen controle over het weergegeven label.

Hebben jullie glutenvrije of lactosevrije producten?

We bieden een aantal glutenvrije en lactosevrije producten. Deze zijn ook duidelijk geëtiketteerd.

Betaling

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

De geaccepteerde betaalmethoden zijn Stripe, Paypal en bankoverschrijving.
Stripe en Paypal zijn online betalingsplatforms die je bescherming bieden in de zin dat ze consumenten de mogelijkheid bieden om een zwendel te melden en hun geld terug te krijgen. Wat ons betreft, als je via een van deze platforms betaalt, wordt de bestelling onmiddellijk gevalideerd en verwerkt door onze teams.
Wat bankoverschrijvingen betreft, deze stellen ons in staat om de transactiekosten van de twee bovengenoemde platforms te vermijden, maar we wachten tot we het geld op de rekening hebben voordat we de bestelling verzenden.

Is mijn betaling veilig?

Wanneer u ervoor kiest om per bankoverschrijving te betalen, is er geen andere garantie dat u uw betaling zult ontvangen dan ons goede vertrouwen.
Wat betreft Stripe en Paypal, deze betaalmethoden bieden consumentenbescherming, waardoor consumenten in alle veiligheid kunnen betalen, zonder dat hun informatie kwetsbaar is op het internet, en waardoor consumenten actie kunnen ondernemen tegen de verkoper in het geval van oplichting.

Kan ik een voucher gebruiken?

We hebben nog geen systeem voor het accepteren van vouchers, afgezien van de promotiecodes die we uitgeven.

Klant account

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt een account aanmaken tijdens het valideren van je bestelling of via de pagina Mijn account.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Je kunt al je persoonlijke gegevens wijzigen in je klantenaccount.

Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis controleren?

Bestelgeschiedenis is beschikbaar in je klantenaccount.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief, volgt u de link onderaan onze e-mails.

Hoe kan ik mijn spaarpuntensaldo controleren?

Uw spaarpuntensaldo kunt u vinden op uw klantaccountpagina.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt ben?

Als je geen toegang meer hebt tot je account, probeer dan de procedure “wachtwoord vergeten” te volgen onder je inlogscherm. Als het probleem zich blijft voordoen, stuur dan een e-mail naar contact@belices.be en we sturen je een nieuwe verbindingslink waarmee je een nieuw wachtwoord kunt invoeren en toegang kunt krijgen tot je klantgedeelte.

Andere vragen

Met wie moet ik contact opnemen als ik een probleem heb?

Als er een probleem is, neem dan per e-mail contact met ons op zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Hoe kan ik contact met u opnemen?

Om contact met ons op te nemen, voor een probleem, een verduidelijking of een speciaal verzoek, zijn we bereikbaar per e-mail op contact@belices.be, of via onze sociale netwerken, facebook of instagram.

Bieden jullie cadeaupakketten aan?

We bieden geen kant-en-klare geschenkdozen aan. Cadeaus zijn zo verschillend van persoon tot persoon dat het moeilijk is om iets te bedenken dat iedereen zal bevallen. Op jouw verzoek kunnen we echter wel een doos op maat maken.

Organiseren jullie proeverijen?

Omdat onze klanten verspreid zijn over een zeer groot geografisch gebied, is het moeilijk om regelmatig proeverijen te organiseren. We nodigen je echter uit om ons te volgen op onze sociale netwerken om op de hoogte te blijven van de evenementen waaraan we deelnemen.

Winkelwagen
Scroll naar boven